A finals de juliol, un bon grup de l’actual cicle superior d’ESO vam passar uns dies meravellosos a Fàtima, Portugal. Vam tenir la sort d’allotjar-nos a un hotel molt proper al Santuari de la Mare de Déu de Fàtima, on vam poder passar algunes estones per resar, visitar els monuments històrics, passejar… També vam visitar altres indrets com Obidos, Lisboa o Aljustrel. Obidos és un poble medieval que celebrava les festes precisament la setmana que érem a Portugal: tot el poble es vesteix amb motius cavallerescos i s’engalanen castells, carrerons i habitants. Ens va encantar! A Lisboa vam passejar i sopar prop del port i a Aljustrel vam visitar la que havia sigut la casa del “Pastorinhos” i la seva família. Un parell de dies vam poder anar a la platja de l’Atlàntic a la tarda i un altre dia vam fer una ruta amb kayak per un llac immens.

En resum, uns dies de convivència intensa i moltes emocions. Ens en queden molts records, anècdotes i ganes de retrobar-nos amb amigues d’altres clubs a la següent convivència!